FOLLOW | DASHBOARD.


Entry Master Shout Links Creds
Entry Baru Untuk Sekian Lamanya .

Sekian lamanya aku tak meng-update blog . Sekian lamanya . Yaa begitu lamanya aku meninggalkan dunia berblogging ini . Tak ada masa untuk aku tulis apa apa cerita yang menarik lagi bombastikoooo . Hidup aku sekarang cuma membosankan dan tak ada apa yang menarik lagi tertarik the bomb . Hidup aku cuma pelajaran , Facebook , Twitter dan phone . Kalau blog ? Aku buang ketepi sebab agak menyusahkan untuk fikir ayat yang best supaya orang lain teruja bila baca . KAN ? SPM makin hampir dan aku tidak sedar lagi . Sila tampar muka ini supaya boleh sedar dari mimpi yang indah lagi WOW *Phuiiii*

Tujuan aku nak tulis ini sebab sebab aku nak meluahkan perasaan ketidakpuasan hati ini . Bukan ketidakpuasan sangat . Cuma mahu kongsi cerita . Yaa kongsi cerita lah apa lagi . Kita mulakan dengan Bismillah . Dan ini lah pendapat aku . OK . Sesetengah orang dalam dunia ini tak boleh tengok kesenangan , kecantikkan , kecomelan , kehandsomean orang lain kan ? Mereka ingat mereka ini cukup perfect di mata mereka sendiri dan di mata orang lain . YE KE begitu ? Hakikatnya tidak . Engkau kecoh sana sini kata minah , mamat tuu tak cantik , tak handsome . Tapi ekcelly diaorang handsome & cantik . Cuma engkau tidak boleh terima semua itu . Kenapa ? Well , manusia zaman sekarang apa pun kennot .

Sebenarnya orang tuu tak buat salah pun dekat engkau . Tetapi engkau menghasut orang lain supaya benci seseorang yang kau tak suka . Eh ada lagi ke orang macam gini ? EH MESTI LAA ADA . Orang lain kata lain , kau kata itu ini , orang lain kata itu ini , kau kata lain . If engkauuu tak suka sesiapa pun , tak payah lah nak hasut orang sana sini supaya benci orang tuu jugaaa . Kan kan kan kan ? Tetapi iyeee lahh . Mereka mereka yang macam nii , selalu nak orang lain puji mereka yang mereka ini perfect , cantik dan etc. Eh boleh jalan kalau nak cakap macam tuu . Muka lawa tak apa . Ini muka tak lawa , perangai pun tak lawa .

Okay that is just the brief . Ini cuma pandangan . Bukan nak kutuk perli siapa . Tapi kalau siapa yang terasa , bagus lah . Titeww shukeeee :3 Byeeee .


OLDER POST / NEWER POST